2015. október 16., péntek

1825 napos kicsi cserebogar

1825 napja velunk a csopp, aki mara nem is olyan csopp.
Elvalaszthatatlan reszem, mozgatoja a nap 24 orajanak, es jelentos tenyezeoje annak, hogy elindultunk vilagga 3 eve.
Mivel nem sokkal a szulinapja elott erkeztunk, o mar a 4. szulinapjat unnepli itt, 2x annyit elt ausztral foldon, mint otthon. Azt hiszem masodik generaciosnak lenni "kicsit" konnyebb lehet, foleg ha valai ilyen koran kezdi :)

Nagyon boldog szuletesnapot kivanunk Neked kisbogar!

2010. oktober 16. 6.31 AM

Gondolatok Bence fejebol:
Bar betekertem magam alaposan a koldokzsinorba, es ezzel orakkal tudtam hosszabbitani a kijutasomat, vegul kiszedtek onnan. Mit ne mondjak, jo volt bent, de kint sem rossz, bar fogalmam sincs ki ez a neni aki tart, egy masiknak a hangjat ismerem csak, meg egy olyanet aki nem neni. Ok anya es apa, ezt mondtak eddig nekem ...Asszem engem most beraknak valami helyre egy picire, mert huncut voltam, es nem csak belepiszkoltam a magzatvizbe, de ittam is belole...
Gondolatok anya szemszogebol:


Elozo este 8-kor kezdodott, es hat nem reszletezem... Nem volt konnyu menet, es bar mindent megtett mindenki, a fenti koldokzsinoros manover miatt vegul csaszaroztak, de azt akkor mar sokkal inkabb ereztem megvaltasnak, minthogy bantam volna.
Nyilvan egyetlen dolog szamitott, ahogy elso pillanattol is, csak egeszseges legyen, baja ne essen.




2011





2012


Mo-rol indulas elott
(mondjuk az a ruhazkodabol nem derul ki, de augusztus kozepe volt ..:)


2013



2014.


 

2015. Oktober 16.
oteves es almos, de izgatott :)
Ma reggel...


Holnap party 15 oteves, plusz a szuleik :) jo moka lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...