2014. január 21., kedd

januari vegyes

Jelentem, túl vagyunk a hőségen, visszatért  a normál (már-már hűvösnek érezhető :)) harminc fokos időjárás a mindennapokba.

Az internetünket is visszaadta a Telstra, na de azert örömujjongasba meg nem törhettünk ki, mert meg nem az elvezhető verziot, csak az immel-ammal mukodoset, uh le se ültem a gep ele egesz hetvegen, es csak remenykedni tudtam, h vasarnap a szokasos csaladi skype idoben lesz hasznalhato netünk, mert mar szerettem volna vegre beszelgetni egy jot.
Ez valahogy beköltözött a vasarnapi napirendbe, hianyzik, ha kimarad.

Ime a dokumentalt godor, es ket hazzal arrebb az epitkezes, ami okozta a galibat. Nem baj, Beni naponta megcsodalja a lyukban lathato kabeleket, es kicsit megdolgozza a foldet is körülötte, legalabb neki jo :))

Péntek éjjel egyébként egy kisebb (hol nagyobb) vihar közepette ert veget a hőség. Igazabol en szerencses vagyok, mert olyan nagyon sokat nem kellett szenvednem miatta, es vegre az irodaban sem akartam megfagyni. Odaig jutottam, h mar szandalban is jottem dolgozni, es nem fagyott kekre a labam:)
Persze mindeközben barki, akinek külteren (vagy legkondi-mentes övezetben) kellett eltöltenie barmennyi idot, az katasztrofa volt.

Laca ugye vonatozik a belvarosba, es onnan setal az irodahazba reggel es delutan. Na neki mar korantsem volt leanyalom ez az 5 nap a maga homersekleti rekordjaival. Reggel meg csak-csak, de itt azt az erdekesseget tapasztaltuk, h általában nem az otthon megszokott del-egy-két orakor van a legmelegebb, hanem sokkal inkabb 4 es 6 között. Ezt nagyon erdekes egyebkent megtapasztalni. Ezzel együtt jart az is, h szegeny a legnagyobb hosegben ment a vonathoz delutan. Egyik nap ahogy allt a zebranal, egett a talpa a cipon keresztul is, olyan forro volt a jarda...
Aztan persze a hutott vonatbol ujra be a kocsiba, ami egesz nap kint állt, csoda, h meg nem olvadt szegeny kis Hyunday.
Szerencsere a Forddal en minden nap be tudok állni mostanaban a mélygarazsba itt az irodahazban, uh azt legalabb nem egette szet a nap.

Viccess, de meg a partra sem birtunk lemenni a hosegben, maradtunk a legkondis hazban.inkabb, ez tunt csak elviselhetonek. Sokan a plazakba vonultak be husolni, szerencsere erre nem volt szuksegunk.

A kamránk ugye igazabol a konyhabol levalasztott sarok resz, itt ugye igazi huvos kamra nincs, bar normal esetben ebben is egeszen jo homerseklet van, itt tarunk minden olyat, ami nem hutobe valo, de jo ha kicsit huvosebb helyen van. Hat pl a kokuszzsirom (ami disznozsir allagu es kinezetu normal esetben) total folyekony olaj allaguva valtozott :) A nutellat onteni lehetett a dobozabol, nem volt gond a kenhetosegevel. Minden csoki a hutobe koltozött, es igy is azonnal olvadtak, ahogy kivettem egyet, és Beni kezebe adtam.
Az, hogy a hidegvizes csapbol is forro folyt, mar fel sem tunt igazan :)

Hetvegen mindket nap lementünk a partra, szombaton Brightonba, mert elotte fagyiztunk egyet, es akkor mar maradtunk is ott, vasarnap a "mi" partunkra. A Brighton-ival az a baj, h nem olyan hosszan sekely, mint Seacliffnel, es jobban hullamzott is a szel miatt, uh Mukinak jobb volt a masik szakasz. Ott nagy sziklak is vannak szelen, azokon jatszottunk. Probaltuk a szikla formai alapjan kitalalni, h melyik mi lehet, mignem butorokká nem avanzsaltak, igy lett fotel, amibol nezni lehet a tv-t (a tengert), egy asztal ket szekkel, amin kobol keszult eteleket szervirozott nekem Beni. Egyre gyakrabban jatszik es igy mi is szerepjatekokat, ami nekem olyan furcsa, hisz ebben a korban meg ez nem indokolt, legalabbis anno sokat tanultunk a jatek szereperol az ovonokepzoben, es arrol is, h mely jatekfajtak mikor lepnek be a fejlodes soran. Na abban nem a szerepjatek volt a 3 evesekhez rendelve :) Sebaj, Az biztos, h papairforma szerint ebben eli meg ujra a tapasztalasait.

Nem latszik tul jol, de nagy egyetertesben vagyunk Lacaval, h azt
a kep kozepén lathato sarga falu piros tetos hazat szeretnenek.
Épp elado...




szőlő-dudor-fej

Mitch es Hobi Buchannon a Baywatch-bol :)



Jajj, hat ezt nem hagyhattam ki, a regota emlegetett stilusikon ruhadarabokrol most keszitettem par fotot a reklamujsagbol. Nem akarok megteveszteni senkit, ez nem a top divatmagazin itt, de az atlag ilyeneket hord. Az igazsaghoz hozatartozik, hogy a minap atsuhantama David Jones-on (ami viszont high-end, vagyis felsokategorias aruhaz), es ott vegre kinyilt a szemem, elegedetten nezegettem a kinalatot. Stilusos ruhak, es anyagok, cipok, kiegeszitok. Mar csak egy baj van veluk, h mindezt felsokategórias arakon is kinaljak persze. Ertsd 270 dollar egy ruha :(

Ezek itt nem annyiba kerülne ugye, na de...





hajdisz...hordjak



Australia Day ready minden, avagy
 keszen all Ausztralia a legnagyobb üneppükre
Australia Day lesz vasarnap, ami nagyon fontos ünnep itt, de errol irok majd külön. Nagy öröm, h a vasarnapra eso ünnep apropojan a hetfot megkapjuk, így az idei elso hosszu hetvegenl maris itt van a kertek alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...