2013. december 17., kedd

Pontos

+ (pozitiv)
Emlekszem, hogy meg a rovidtavu alberletben laktunk, es mar akkor kivaltottunk egy-ket helyi husegprogramhoz tartozo kartyat. Itt is elegge osszefonodtak egyes bevasarlohelyek, szoval ha ugyanannak a kereskedelmi lanc-csaladnak a tagjaiban vasarolsz, akkor ugyanazon a kartyan gyujtod a pontokat. Kicsit szupershop kartya jelleg, ami viszont sosem volt nekem otthon. Na de mindegy is, itt adogatjuk szorgalmasan a penztarosoknak, jonnek neha hirlevelek emailben, meg duplapont akciok, meg fene tudja.
Par hete postan kuldtek egy kis katalogust, meg egy levelet, h itt a jo sok pontunk, ha akarjuk felhasznalhatjuk a katalogus termekeire. Irgalmatlanul sok cucc volt benne, kis ironiaval mondtam is Lacanak, h hahaha, persze, biztos egy ongyujtora mar eleg az eddigi pontunk, es a felet meg ki is fizethetjuk meg hozza. Kar volt elore cinikusnak lenni, mert kiderult, h egeszen pofas dolgokra is eleg mar amink van, es nem szukseges rafizetni, amit fedeznek a pontok, azt lehet is vinni (neten kivalasztani, aztan kuldik).
Eleg konnyen eldontottuk, h akkor most lesz itt a megfelelo alkalom, h uj furdoszoba merleget szerezzunk be, mert amit egyszer vettem a Kmartban, azt Bence is `hasznalta`-neha nem rendeltetesszeruen -, ugyhogy csak azert maradt meg meg, mert szineben harmonizal a furdoszobai kiegeszitokkel, de sulyt mar nem mert :)
Talatunk egy olyat, ami mindenfele extrakat is tud, testzsir szazalekot is mutat, meg kalkulal napi kaloriabevitelt, stb. Igazabol en annak is orultem volna, h pontosan mer, mert az elozo az kb annyi fele sulyt mutatott, ahany helyre leraktam. Igy aztan voltak extrem pehely reszei a lakasnak, amig mukodott, egy-egy rosszabb napomon eleg volt ott elhelyezni, raallni, es bar tudtam, h baromsagot mutat, jo erzes volt latni a kijelzon azt, amit :)) mi nok...
Megrendeltuk, meg is erkezett, talalt targy, egy filler extraba nem kerult.

- (ez nem pozitiv)
Mas pontokat is elkezdtem gyujteni, bar feltett szandekom ennek gyors leallitasa...
Ugye arrol mar beszamoltam, h parkolasi birsag-gyujtesbe kezdtem, miutan munkaba alltam. Jo, ez kis tulzas, de harmat beszedtem, ami azert foltot hagyott a lelkivilagomon. A penztarcamrol nem is szolva, itt nagyon nem aprozzak ezt el.
Erre a mult heten `levelet kaptam love`(ahogy a nyolcvanas evek slageret probaltuk ertelmezni), vagyis nem en, hanem Laca. Gyorshajtasi birsag, es sajnos arra az autora, amivel en jarok. nadejo
60 helyett 68-cal mentem, $215 a birsag. Hat persze megint elkenodtem jol. Tudom, h a 68 az nem hatvan, es mivel irtak is h hol tortent (fix kameras keresztezodes), valszeg meg at akartam surranni a tuti zoldben, igy kicsit odaleptem...hat ez ennyit jelent. Azert is bosszant, mert 1. sok a bunti, es  2. mert en tenyleg nem vagyok egy gyorshajto, rendszerint figyelek ra, h ne szaladjon tul a mutato. Persze parszor csinaltam mar ilyet, h inkabb atmegyek a keresztezodesen, minthogy beletoljon a mogottem erkezo, es megallni nem akaro...Mostmar nem fogok.
Egy buntetopont is kapok erte :(

Meseltem az esetet az egyik kollegamnak, aki az osszeget hallva, csak legyintett, h az semmi. O most kapott $750 buntit, es 6  buntetopontot. Na o tenyleg gyorsan ment (81-gyel hatvan helyett), es a lampa is piros volt (ez 2*3 buntetopont). na, erre azt mondom, h ez mar tenyleg durva vetseg.

Megint tanultam valamit, bar a tanulopenz lehetett volna visszafogottabb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...