2013. november 14., csütörtök

még egy - két nap

Hihetetlen, de idén az eddigi számokat látva messze  a legolvasottabb bejegyzésem lett a testet ölt a statisztika, ami azért is érdekes, mert abban épp nem is írtam "semmiről", vagyis Benneteket kértelek fel, hogy írjatok. :)


Nem szereném túlpörgetni a témát (bár számomra nagyon kedves), csak nem tisztáztam a "kiírásban" , hogy a november 16-a, az hol és mikor érvényes :)

Úgy korrekt, ha ezt is lefektetem, úh itteni (Ausztrál, adelaide-i) idő szerint  November 16-a szombat éjfél a vége, nehéz volna a sok egyéb időzónával kalkulálnom, úh így a legegyszerűbb. Persze örömmel venném, ha azt követően is bármikor írhattok, csak jelen sorsolási körbe azokat tudom beletenni, akik a fenti határidőig teszik.

A válaszok sem maradnak el, abszolút rajta vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...