2013. október 4., péntek

just cut


Emlékszem, anno Ga-Ge bolgján (jajj, de hiányzik nekem ) olvastam először helyi fodrászélményről, és hát nem magasztalta őket az égig.
Az áraik miatt már az elején eltántorodtam, és a színturbózást itthon oldjuk meg. A vágást meg Mo-on intéztem legutóbb, szóval, én "rendben" volnék. Ez persze csak félig-meddig igaz, de elvagyok egyelőreígy. Laca haját én igazítom, nem mestermunka, de elfogadható. A legkisebbel ugyanez volt a helyzet, eddig még fodrász közelében csak akkor járt, amikor engem kísért otthon.
A minap fotózás volt az oviban, és Bei haja meg hosszabb volt a tél miatt mint eddig valaha, hát gondoltam most először bízzuk szakemberre. Hadd legyen szép a fotókon, ha már azt is profi csinálja.
Az volt az itthoni hajvágással csak a bajom, h ha nem tök rövidre akartam, akkor az átmeneteket én nem tudtam olyan szépre csinálni, láttam rajta, nem profi munka.
Múlt szombaton beugrottunk a Just cut-ba, ott ugye időpont sem kell, és amíg vágják, apa elkezd bevásárolni a wooli-ban, két legyet ütünk. mindenki happy.
hát ilyen lett (szájában egy mentos
csücsül éppen, azért vág ilyen arcot:)
Nos, úgy indult a dolog, h közölte  a recepciós, h szombaton dupla áron dolgoznak, mint hétköznap. Hát jó, ez rossz hír, de hétköznap nem tudunk jönni, marad a szombat. A kisded fejéről 29 dollárért vágták le a hajat, ez van. Na, de cserébe ahogyan ...
A fodrásznéni kedves volt, be vanak rendezkedve gyerekekre, hordozható dvd lejátszón Cars 2 ment, nos Beninek ez épp elég volt ahhoz, h gond nélkül csücsüljön a székben. Magam is meglepődtem milyen ügyesen tűrte a vágást, velünk türelmetlenebb volt itthon...
Szóval körülmények rendben voltak. Azok a fránya átmenetek ne lennének a folyamatban, mert mit adott isten, azt a fodrász néninek sem sikerült nálam sokkal szebbre abszolválnia, pedig nem egy tanuló csitri volt már.
Nem mondom, h hulladék munka, de messze alulmúlta azt, amit vártam eredményként. Hol van ez az én kedves Binderes Ágim arany kezeihez képest.
Pedig az elején még megfordult a fejemben, h kérek maganak is egy időpontot valamiféle igazításra, de aztán ahogy láttam a furcsa vágási technikát, hát elbátortalanodtam... Nem akarok sírva távozni egy ilyen merénylet után sehonnan :)

Szóval Ga ha olvasod, sajnos ugyanez a helyzet a témában. Lehet, h rossz volt a helyszínválasztás, és nem a just cut-ba kell menni legközelebb, vagy elvégzek egy fodrász tanfolyamot, még az is lehet megoldás.Vagy hozzászokom ehhez...
A Mukinál még elmegy, neki a furcsán csapdosott fejtető is jól áll. Szerintem :))

5 megjegyzés:

  1. A helyzet nálunk továbbra sem változott, véleményem az ausztrál fodrászokról sem, így még mindig magunknak vágjuk a hajunkat.

    Mikor elköltöztünk, és új munka után néztem, gondoltam, adok még egy esélyt az itteni fodrászoknak (mindent a cél érdekében), és elmegyek a város szinte legdrágább "mesteréhez" a Toni & Guy-ba. Nagyon sokba fájt (110 dollár rövid hajra), az eredmény viszont semmivel sem volt jobb. Nagyon profin csattogtatta az ollót, még ki sem esett a kezéből, és csodák csodájára meg is mosta a hajamat mielőtt nekiállt volna (ezt eddig egyik sem tette), viszont, hogy mennyire nem adnak a részletekre mutatja, hogy a mesterszalonból (2013-ban az év fodrásza volt WA-ban) a sok mini levágott hajjal az arcomon távoztam, mindenhol tiszta vágott haj voltam, és ezt csak akkor vettem észre, amikor hazaértem. 110-ért szerintem végighúzhatott volna egy pamacsot a képemen. De nem baj, ebből is tanultam, így most már tudom, hogy mindegy, hogy 30 dollárért vagy 110-ért vágják, az eredmény sosem lesz olyan, mint amit Magyarországon a legtapasztalatlanabb fodrásztól is megkapnék.

    Ezen kívül (és a ruha divatot leszámítva: nem kapok egy rendes rongyot magamra normális áron, ami meg tetszik 200 dollárnál kezdődik) minden szuper itt Ausztráliában!! Végre látjuk Au csodás oldalát is.

    Sok puszi nektek!!

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj kedves Juanita hogy itt most kivételesen Ga-Ge-t szólítom meg, de amióta megszűnt Ga-Ge blogja én is gondoltam rá, hogy mi van velük, reméltem hogy jól vannak és sikerült új munkát találni :) Jól vagytok Ga-Ge? :)
    Fodrász téma: nekem sem mosták meg vágás előtt csak bevizezték spriccelővel, nem igazán tudtam mire vélni. Ja és két szónál többet nemigen szólt hozzám a fodrász, amit nem is bánok mert még azt a kettőt is alig értettem mert olyan kiejtése volt....:)
    De voltam egy másik helyen is, ahol még kávéval is megkínáltak, festés, vágás, pakolás együtt 120 dollár volt, középhosszú hajra, és ott masszírozós székben ültem míg a hajam mosták :) Úgyhogy szerintem ne adjuk fel!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszönöm szépen a kérdésed, jól vagyunk! Mióta nem Ausztrália egyik legócskább városában és munkahelyén vagyunk, azóta teljesen más az életünk itt. Ha írnám még a blogot, akkor már én is csak ömlengenék Ausztráliáról. Perth-be költöztük, nagyon szeretünk itt lenni, Ge végre ötvösként dolgozik, én továbbra is irodában dolgozom. A kollégák kedvesek, segítőkészek, kulturáltak, értékelik a munkánkat. A belváros közelében lakunk, egy nagyon szép kis apartmanban. Egyetlen hátránya van a helynek, hogy itt minden drágább, mint NSW-ben volt, ehhez képest Ge fizetése picit kevesebb, az enyém viszont kicsit több, tehát közel ugyanannyit keresünk itt, csak épp minden drágább. A közérzetünk viszont sokkal jobb, végre van perspektíva, látjuk a lehetőségeket. Nagyon szeretünk itt lenni.

    Köszönöm Juanitának, hogy írhattam ide egy kicsit magunkról. Szép hétvégét mindenkinek!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök hogy jól vagytok, és hogy megszabadultatok a rossz munkahelyeitektől; pláne hogy egyikőtök legalább a szakmájában dolgozik :) Gratulálok!
    Gondoltál már rá, hogy folytatod a blogod? Jó lenne olvasni! :)
    (én is köszi Juanita :)

    VálaszTörlés
  5. @Ga-Ge, @Heni örülök a chat-nek, abszolút szabad a pálya ilyesmire is bármikor! Akár bejegyzésben is, nyitott vagyok ám rá. Ha valaki nem akar blogolni, de írna szívesen olykor valamiről, ami kapcsolódik némileg ide.

    Másrészt jó hallani valóban, h Perth-ben változtak a dolgok. Nyilván vannak mindenhol nehézségek, de az Újvárban tapasztaltak elég extrémek voltak :(

    A ruházkodás kapcsán írtakkal jajj, nagyon egyetértek, tényleg elképesztő áron mérik, amit már magamra is mernék húzni. Néha még az outletben is. Most örülök a százéves gönceimnek, de egyszer ezek ideje is lejár... :( Vagy nagyon gazdaggá kell válnom, h
    a) elutazzak vásárolgatni Szingapúrba
    b) vagy itt megvegyem a high end ruhákat
    szép kilátások :)

    Puszi csajok, szívből örülök az aktivitásotoknak.

    VálaszTörlés

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...