2013. szeptember 15., vasárnap

R.A.S.

Jól kitoltam magammal, három héttel kellene utolérnem magam...
Látszik, hogy kevesebb a szabadidőm, a hétköznapi alvásidők milyen szép alkalmakat adtak az írásra, na de azoknak momentán huss :)
A hétvégéken pedig a tavasz és a jobb idő beköszönte miatt egyre többet vagyunk valahol, így megintcsak nehéz gép elé perdülni. Persze sokszor megfogadtam, h azon frissibe' írok majd, ha mondandóm akad, na de...

Kezdem is mindjárt az elmúlt bő egy hetem azon eseményével, ami elég sok borsot tört az orrom alá. Híres-neves Royal Adelaide Show (innen a cím). A neve alapján bármi is lehetne, a valóságban egy kiállítás és vásár némi vurslival ötvözve. Ez a tömör összefoglalója számomra.
S, hogy mi közöm volt mindehhez?
A probléma gyökere a lokációból fakadt. Irodaházunk ott található, ahol ez a bizonyos esemény is megrendezésre került (a mögöttünk levő utcán van a főbejárata). Ezért az addig sem rózsás parkolási állapotokat még tovább fokozta a council, és már a show kezdete előtt napokkal jócskán elkezdték még korlátozni a lehetőségeket, hogy aztán a vigasság 9 napja alatt (majdnem) végképp lebénítsák felénk a közlekedést.
Szept 6-14 között tartott, ez minden évben ilyentájt van, és hatalmas az érdeklődés, csak úgy önzönlenek a népek. Láthattam nap, mint nap...
Tavaly kihagytuk, még nagyon újak voltunk, azt sem tudtuk mi ez, stb., de idén ellátogattunk. Sztem egy darabig utoljára...
Fel nem fogom, hogy ebben mi a jó, de tényleg. biztosan bennem van a hiba, de egy percét nem tudtam/tuk élvezni. Képzeljetek el egy budapesti Hungexpo -szerű helyet (olyan eseményt mint BNV volt a fénykorában), ahol a nagy pavilonokban ott van irgalmatlanul sok kiállító, és vásárolhatsz is tőlük. Hatalmas tömeg mindenhol, velük próbálsz sodródni, és a gyereket szorítani, h el ne maradjon valahol...
A kiállítók ugyanazok, akiknek a portékáit amúgy is megveheted bárhol a városban, tehát semmi unikumot nem találtam amit CSAk Itt és CSAK MOST miatt muszáj lett volna látni. A pavilonok között hatalmas helyeken zabaáltak a népek a szokásos sült kolbászt és nagyon cukros bármiket, erre szintén nem izgultunk rá...Kívül pedig egy jófajta falusi búcsú hangulatát megidéző látni-és kipróbálnivalók voltak, már aki akarta... Felülős játékok, amik kiváló alkalmat adtak a korábban elfogyasztott bármi azonnali kiokádására, mert az égbe emelve csavarta a népeket minden dimenzióba, meg vissza. Ez talán lehetne is jó, akik bírja/szereti az ilyesmit...Ezekből volt néhány, és a céllövölde jellegű bódék, ahol nem lőni, de dobni például, és az odasorakoztatott egyen-haszontalanságok egyikére lecsapni. Nem számomra haszontalan, szegény gyerek sem látott egy, számára vonzó dolgot sem. Ő végig azt várta, h valahol találunk egy helyet, ahol Cars (Disney-Pixar) autókat vehetünk. na, ilyen nem volt...Ez el is kente az ő száját is...
Tulajdonképpen úgy summaztuk Lacával a dolgot, hogy ez egy nagy szar volt, de hasonlóképpen a magyar házhoz, egyszer el kellett jönni, h ne csak hallomás alapján formáljunk véleményt.:)

Cserébe én az első reggelen Goodwood-on nagy nehezen talált Community Center és könyvtár parkolójába érkeztem minden reggel és távoztam onnan. Itt nem volt időkorlátozás a parkolóban, és 20 perce sétával már az irodában is voltam.
Egyébként ez a dolog önmagában nem volt annyira ellenemre, jól is tud esni a séta, csak emaitt délután azért csak buktam 20 percet, ennyivel kéeőbb értem az oviba. Nem a világ vége, de szarul esett. Vicces volt, minden reggel a parkolóban tipi-topi magas sarkú le, edzőcupő fel, nadrág felhajt, mert persze minden "szép-nadrágom" hossza magassarkúhoz van belőve, és séta :) Visszafelé ugyanez. Arra jó volt, h kicsit kiszellőzzön az agyam, de azt sosem értettem reggelente, h 8 és f9 között miért vonulnak hordákban az emberek a show-ra, ha az kilenckor nyit, és 9 napig tart, ez nem a budai kutyavásár, no...

Na mindegy, tegnap végetért, ez azért számomra kicsit egyszerűbbé teszi majd a munkás hétköznapokat.

Egy két fotót csináltam, csak h legyen :)
csodélkozás a nagy forgó izére

erre

ez nagyon durva volt, tuti hányás (számomra)

Óriáskerék. Ezbbe beleültem volna,
de nem álltunk be a sorba

Valami mezőgazdasági sátorba is bekeveredtünk,
 Beninek ez volt a kánaán, nagy traktorok és kvadok is voltak :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...