2012. december 4., kedd

szép piros teherautó :)

Harmadik időpontban ugyan, de ma 11 körül kopogott az ajtónkon végre két markos legény, akik szép piros teherautóval érkeztek hozzánk, az autó oldalán a jól ismert logóval...

Tegnapig azt mondtam, h panaszlevél szaga kezd lenni a dolognak, ami a Crown-hoz fűzött viszonyunkat illeti, mert bár eddig javarészt zökkenőmentesen ment minden, azért ez szép hosszú kifutást kapott. 2012. aug. 9-én csomagolták össze az utaztatni kívánt holmikat Magyarországon, és 2012. december 4-én érkezett meg hozzánk az 51 doboz. Ez majdnem 4 hónap volt a tervezett 10-12 hét ellenére, de már mindegy, itt vannak a cuccaink, és eddigi tapasztalataim szerint minden rendben is van velük, bár még nagyon törékenyeket nem nyitogattam.

Nyilván a "játék" feliratú dobozok valamelyikéhez próbáltam hozzáférni, mert Bence már tűkön ült, h végre előkerüljön a zöld kukásautója. na, az még nem került elő, de feledtetni tudta a fisakót az a 10-15 másik kütyü, ami hirtelen előbukkant a rég nem látott kincsei közül :) Egyik-másikra már én sem emlékeztem :)

Crown-ra visszatérve ugye utoljára ott lettem kicsit morcos, mikor a vámot követően is majd' két hét múlvára adtak kiszállításra időpontot. Ez tegnap reggel lett volna.  Telefonálás, jajj, hát majd kedden reggel f9. Szuper, akkor Laca nem megy be reggel, itthon marad addig. Hétfőn este hívnak, h ó, hát a f9 nem fog menni, max f12-kor hozzák. Nos ezt már tartották. Nem volt sok idő az egész, mert kicsomagolást nem kértünk, az egyőrület lett volna, ha MINDENT elkezdenek szétszedni. Majd az én tempómban temetikusan, amennyire lehet. A konyhát el is kezdtem feltölteni, jajj, onnan hiányzott nekem a legtöbb "kincsem", nagyon alapkészlettem mentünk eddig. Ki hinné, h egy jó vágódeszka, vagy reszelő, vagy nem elhajlós villa is milyen érték lehet :) A Tupperware cuccaimról nem is beszélve...
Végre itt vannak a sütiformák, a muffinsütő, a wok, a minden, minden, minden. Nem azért, mintha itt nem vehettem volna meg mindezeket, csak ugye minek, ha már úton voltak :)

A garázsba most nem fér be az autó, de a dobozok egy részét ki tudjuk hamar üríteni (remélem). A másik fele bajosabb, azoknak még könyvespolc kell majd, meg most derül ki, h egyéb tárolókból milyen és mennyi, mert 5 köbméter, az 5 köbméter...

Amíg pakoltak, mi a garázsban voltunk, és egyszercsak nyávogást hallottam. Azt hittem, h a közelben lakó cica jár arra, de nem, mert aztán beszéd is hallatszott. Hát az egyik dobozban nyomta a műsort Beni egyik játéka, amit csak úgy lehet kikapcsolni, ha kivesszük az elemet...Nem tettük, így ez 4 hónapon át szórakoztatta a hallgatóságot a dobozba zárva. Jó kis elem-teszt ez, majd megnézem mi van benne, mert állati jól bírta :D


Végre itt van a laptop, és az összes zenélő izé,
amik ha egyszerre szólnak, az nagyon vidám...:)


...és a helikopter is megjött
Azt is látom már néhány doboz után is, h a jóslatom igaznak bizonyult, lesznek itt adományozandó holmik is, de a legjobbkor vagyunk, mert karácsony közeledtével azért itt is sok helyen lehet leadni ajándékozásra szánt használt dolgokat.

Lehet, h kicsit jobban szűrhettünk volna, de ezt otthonról annyira nem láttuk még, h mik lesznek azok a dolgok, amik esetleg fölöslegesek lesznek itt (na jó, a sílécről sejtettük, h nem napi használatú lesz) :D
Mindezt csak azért írom, mert számomra az elképzelhetetlen lett volna, h csak bőröndökbe gyömöszöljük addigi életünket (nem kivitelezhetetlen persze úgy sem). Én is izgatottan vártam a mai napot, és rá-rámosolygok pár dologra, amik előbukkannak a csomagolásból, h jé, ez is? És azonnal látom magam előtt, h hol volt a helye a pesti házunkban. Szerencsére nem szomorít el a dolog kicsit sem, inkább jóleső elégedettséggel könyvelem a dolgot.

All in all, aki tervezi az ideköltözést, és megteheti, az hozzon, amit fontosnak vél. Idővel minden értéke megváltozik, fel vagy leértékelődik majd, de a magyar mese-és verseskönyveket bőröndben esélytelen, csomagban meg megfizetethetetlen lett volna súlya miatt, ugynakkor alig várom, h rájuk találjak végre :)

Jah, és a doboz, amiben a vaníliás karika és pilótakeksz készletek vannak. Na nem mintha ezzel a gondolattal keltünk feküdtünk volna, de azért jó lesz rátalálni...

Apropó csomagolás, hiszitek vagy nem, MINDEN több réteg papírba van csomagolva EGYESÉVEL. Irgalmatlan sok papírunk lesz, nem tudom hány hétig viszi majd a szelektíves kukásautó :)

2 megjegyzés:

  1. Anita!

    Az elem márkáját (bár ez itt nem a reklám helye) légyszi oszd meg velünk is,mert ha ezen a teszten átment,csak jó lehet!

    KÖSZI!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mi most fogunk sydney-be költözni, sajnos meg nem tudtam túl sokat olvasni a blogodbol. Tudsz-e abban segíteni, hogy kivel szallitottatok az 51 dobozt itthonról? Crown volt végig, vagy volt más is? Nagyon köszi a segítséget, Walter Tomi

    VálaszTörlés

Az elso harom honap

Jo lett volna gyakrabban idelatogatnom, tudom. Nem unatkoztunk az elmult honapokban sem, most ahogy valogattam a fotokat, magam is racsodalk...